Dine fordele

woop woop hejhje

Dine fordele med Grejsdalens Grundejerforening og Antenne Laug

Tv med masser af fleksibilitet og valgfrihed

• Nu på HybridNet!
  • Adgang til masser af digitale tv-kanaler de fleste i HD-format.
  • Mulighed for at vælge enkelt kanaler til tv-pakke med Ekstrakanaler.
  • Vælg mellem mere end 50 tv-kanaler og 10 populære streamingtjenester, og sammensæt den perfekte pakke
  • Skift ud når du vil, det er nemt at prøve en ny tv-kanal eller streamingtjeneste. Og det du vælger, kan udskiftes igen efter 30 dage.
  • Se din underholdning overalt, du kan tage dine tv-kanaler og streamingtjenester med overalt, og se dem på tv, mobil, tablet og computer.
  • Tilvalg af YouSee Plus boks-optage, pause og leje film. Gratis lån af TV-Boks

Bredbånd, Telefoni og Mobil

• Nu på HybridNet!
  • Trådløst og garanterede hastigheder helt op til 1000 Mbit.
  • Særlige rabat på bredbåndshastigheder og -pris
  • lp-telefoni Telefoni i høj kvalitet via bredbåndsmodemmet.
  • Adgang til mobiltelefoni med foreningsfordel Foreningsfordele.

Foreningsfordele

• Du har medindflydelse på din antenneforenings drift og beslutninger via foreningens årlige generalforsamling.
  • Du har ingen antenne og parabol til at skæmme dit hus.
  • Du skal ikke bekymre dig om de årlige fornyelser af parabolkort.

Fællesskab

• Vores forening ejes af medlemmerne, og vi skal ikke generere store overskud til ejere eller investorer.
  • Som forening køber medlemmerne ind sammen og er dermed i stand til at opnå bedre priser, end man kan individuel kunde.
  • Så husk ved YouSee køb af Internet og mobil abonnementer mm. at oplyse at du er medlem hos os, så du køber til vores gode pris.
  • I fællesskab bygger vi et antennenet til fremtidens digitale behov ved hjælp af HybridNet (DOS 3.1 Coax og lynhurtige fiberforbindelser).